om

jag skulle vilja beskriva hur vacker han är, men ni kommer aldrig tro mig. för det är ofattbart att någon så fin kan ens finnas, och ännu mer otroligt att jag en gång fick ha honom i min närhet. jag skulle vilja berätta om hur jag reagerar varje gång han skriver till mig, men det går bara inte för då skulle jag blotta något av mig själv som ingen kan ta hand om, och förutom ensamhet skulle jag fyllas av en tomhet som jag redan nu kan ana. jag skulle vilja säga att han tyckte att jag var underbart speciell men det skulle inte vara sant.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort