nyårsmål 2019

- Ekonomi. jobba å att ja ej behöver ta från mitt sparkonto. ha 50 som buffert o resten på räntekonto - Personlig utveckling. Veta om ja vill bli psykolog. Mindfullness, meditera i 5 min per dag. Vara gladare - Kropp & hälsa. thaiboxning. äta någon grönsak/rotfrukt varje dag - Vänner & familj. ali, amanda, alex, ma, da je - Hem & bostad. inreda bättre - karriär. jobba timmar, minst 220 i timmen. - skönhet. hårborttagning JAN: hitta fond. mindfulness 30 sek, varannan dag, efterforska thaibox, FEB: mindull 30 sek varje dag, köpa kålrot, amanda, hår MARS mindfull 1 min, grönkål, alex, inred APRIL kolla välja väg 1 min, kolla norge MAJ 2 min, da, bli glad JUN 2 min, alex JUL, je 3 min AUG 3 min SEP 4 min OKT 4 min, ma NOV 4 min DEC 5 min, ali

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort