Utvärdering nyårsmål 2019

- Ekonomi. jobba å att ja ej behöver ta från mitt sparkonto. ha 50 som buffert o resten på räntekonto - Jag har inte fört över sparpengar till räntekonto. - Personlig utveckling. Veta om ja vill bli psykolog. Mindfullness, meditera i 5 min per dag. Vara gladare. - Det är ok om jag blir psykolog när jag är 40 men inget mål. Jag har inte mediterar. Jag vet inte om jag är gladare. - Kropp & hälsa. thaiboxning. äta någon grönsak/rotfrukt varje dag - testade thaiboxning. Tyckte om det. - Vänner & familj. ali, amanda, alex, ma, da je - Hem & bostad. inreda bättre - har tv och tv bänk. No thanks to me. - karriär. jobba timmar, minst 220 i timmen. Har ja väl. - skönhet. hårborttagning Did

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort