mål 2016

Mål är bättre än löften

att fråga sig själv var man vill vara,

och vem man vill vara om ett år.



Dela upp målen i kategorier!



Sätt upp mål i olika kategorier så att det blir överskådligt. SKRIV

ned målen, det är jätteviktigt. Skriv dem i positiv, personlig,

presens: “Jag har… ” “Jag gör…” “Jag är…” det gör världens

skillnad!



Ett år.

- Ekonomi. Jag har sparat ytterligare 50.000. Värd 100.000 oh

yeaah.

- Personlig utveckling. Jag är lycklig. Jag skriver.

- Kropp & hälsa. Jag har gått ner 5 kg fett. Jag tränar 4-5 ggr i

veckan. Är snygg. Springer ute.

- Vänner & familj. Jag har fem nära vänner. Jag har en bra relation

me jesi. jag har åkt på resa me syskonen.

- Hem & bostad. Jag har ett inbjudande hem. Jag bjuder hem då

och då o e sjukt generös.

-karriär. Jag är sveriges bästa familjehemskonsulent och har 32.000

i månaden.



6 mån

-25000

- testat MMA&skriver lite varje dag.

- gått ner 2,5 kg. 6st pttimmar. Sprungit 6 ggr.

- ridit me jesi o r.

-har soffa tavlor på plats. Firat födelsedag hemma o sen ut. Bjudit

hem familjen.

- Har 32.000. Lärt mig BraFAM o Kä ut o IN



3 mån

-12500

- kollat upp MMA. varannan dag skriv varannan läs.

-gått ner 2 kg. 3 pt-timmar. sprungit 3 ggr.

- bjudit hem jesi 2 ggr

- har soffa tavlor på plats. Firat födelsedag hemma o sen ut. Bjudit

hem familjen.

- Kan BraFAM läst Kä



jan

-5000

- läs massa olika. hitta förebilder.

-gå ner 1kg, träna 4ggr/v 68

- Hälsa på jesi o r.

-Fixa soffa&Tavlor.

-Läs braFAM.

-Massage+ansiktsbeh.

(om över=sola)

.



feb

-5000

-Läs+börja skriva 2min/dag

-gå ner 1kg. gå med i gym. 67

- ta hit jessi

- Bjud in carro

- Läs Kä

- Vårskor

(om över=frisör)

.



mars

-5000

-Börja MMA, Pt 2h skriv 5min/dag

-stanna i vikt. 67 yoga 1ggn

-bjuda in familj... vänner för o fira<3

- köp soffor

- skaffa inspirerande familjekonsul. förebilder!!

- kolla upp IPL

(om över=massage)



april

-5000

- PT 2h skriv 5min/dag

-gå ner 1kg. springa ute 1ggn 66

-rida m jesi o r

-köp matta

- kolla upp hur en löneförhandlar

-sidentunika

(om över=ögonlaser)



maj

-5000

- pt 2h skriv 10min/dag

- stanna 66kg. springa ute 1ggn. yoga 1ggn

- ha 1 förfest

-köp inredning

-bli bästis me alla på jobbet

- köp en killing dress

(om över=IPL)



juni

-5000

-MMA/boxning skriv 10min/dag + mindfullness

- stanna 66kg. s1y1

-ha 1 förfest. res me m o d

-köp lampor

-köp 1 jobboutfit<3

-IPL

(om över=fettbränn)



juli

-5000

- som juni

-stanna 66kg. spring. yoga.

-bjud hem papis fam

-köp stolar

-köp 1 jobboutfit

-nipplecover bra

(om över=frisör)



aug

-5000

- MMA/boxning 15min/dag+mindfullness. kyrkan

-1kg. spring. yoga. 65

- skriv ner vilken man du vill ha.

-köp the&kaffe&sprit

-köp 1 jobboutfit

-underkläder

(om över fettförbränn)



sep

-5000

- som aug

-stanna 65 y.s.

- förfest för alla möjliga

-köp ngt kul för rafa

- forskning inom familijek.

-jumpsuit/set

(om över=teater)



okt

-5000

-MMA/box. 20min. mindfull. kyrkan.

-stanna 65. s.y.d.

- middag hos mig.

-köp förråd m nötter.

-1 jobboutfit

-vinterskor

(om över=vinterjacka)




nov

-5000

-som okt

-1kg y.d 64kg match

- gå på dejter

-köp städgrejer+lakan

-1 jobboutfit

-IPL

(om över=frisör)



dec

-köp julklappar

-MMA box 20 min. mindfull. kyrkan, dans.

-stanna i vikt. y.d.

- gå på dejter

-juldekorera

-litt

-(om över=åk till värmen)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort