vill du komma in?

Vad skriver man när man inte ens vet vem man är, vad man gör, vad allt är värt och vad man ens tänker? jag vill ringa in mig själv ordning i mitt kaos jag vill säga detta är jag. detta är min storm jag vill hitta min väg till stabilitet och lycka och kärlek jag gillar att ligga med killar. jag har en ganska stor sexdrift jag blir kåtast av lesbisk porr jag gillar att ha städat omkring mig men jag kan skita i att dammsuga på en månad om jag inte känner för det jag är ångeststyrd jag är känslostyrd jag är smart jag har bra självförtroende jag har bra självkänsla jag har ett sårat hjärta jag har svårt att tro på kärleken jag har svårt att slappna av i en förälskelse eller ett intresse av någon där är jag blockerad jag vill bli avgudad av en man jag vill ligga med en tjej

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort