hej, jag är besatt av dej

bess satt. går in på din facebook 7 gånger varje dag. jag hoppas så mycket att du ska ha skrivit något. eller lagt upp en bild. och kanske en video. när jag ser en bild på dig med någon tjej jag inte känner tänker jag. att jag måste sluta plåga mig själv. jag bestämmer mig för att aldrig kolla upp dig igen. det går några dagar. men jag är besatt och vid deras slut är min styrketid också förbi. så många slag i magen. men jag fortsätter ställa mig i stidsfältets mitt. mellan dig och din värld. du vet inte ens att jag är där. nu har du inte skrivit på flera veckor. du är med i en berättelse men jag får inte se ditt liv. lever du ens? vilka är alla dina nya vänner? är du verkligen så lycklig som du verkar? gråter du i ensamhet ibland eller ofta eller aldrig? tänker du på oss? tänker du alls på viktiga saker? eller dövar du din inte röst med droger? ja, jag är världens tönt. men jag älskar dig bara så mycket. och jag är rädd att du är liten och ledsen utan någon som kan ta hand om ditt hjärta på riktigt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort