härmar kakan

1. Hur gammal är du om fem år? ja e 28 år och well on my way att regera över ca hela världen. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min lillasyster/den smartaste, finaste o skruttigaste som finns. 3. Hur lång är du? 171 perfekta centimetrar 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hatar att se filmer. Just det jag såg en på bio för några veckor sen. Gone girl. Gillade den faktiskt pga helt PSYKOTISK 5. Vem ringde du senast? En vän som ligger på sjukhus i ett annat land långt från familj o vänner :C 6. Vem ringde dig senast? min bästis T <3 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hej xx! Hoppas allt är bra m dej. Undrar om du skulle vilja o ha tid att hjälpa mej m översättning av brev från Bolivia? Kram yy. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Egentligen ringa. Om det inte handlar om jobbiga saker/att jag behöver vara effektiv. 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. Mitt första djupa sår. 10. När såg du senast din mamma? En vecka sen hon hjälpte mig hämta 2soffor o en säng<3 11. Vilken ögonfärg har du? Bruna 12. När vaknade du i dag? ca 830. Gillar inte att "somna om". 13. Vilken är din favoritjulsång? Just i dessa dagar: emil jenssen - inte vackrast i världen 14. Vilken är din favoritplats? Min säng/i någons armar 15. Vilken plats föredrar du minst? storgatan 1 /att vänta på något ute när det är kallt och blåsigt 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas att jag har ett varmt hem med mycket kärlek, mycket frihet, musik och färg 17. Vad skrämde dig om natten som barn? demoner 18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Idag när min syster pekade ut att vantarna jag glömt på stolen brevid mig blivit totalt tillplattade av mannen som precis reste sig och gick av bussen. 19. Hur stor är din säng? "hyr" en som är typ 180 eller 160 kanske. way much more than i need. 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar självklart

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort