min sida av saken, förstörd

Hej. Välkomen hit. Jag bor i en betongkorridor. Men det är inget jag tänker på innan pappa säger; det ser ut som ett fängelse. Och jag tänkte inte att jag borde ha en telefon som alla andra förran han frågade mig, varför köper du inte bara en telefon. Jo för jag är van att spara. Den som spar hen har. Min pappa växte upp i smutsen. I ett kvarter där betonghusen var dörrlösa, strömlösa, och hopplösa. Honung. ät inte så mycket att du spyr. Det gjorde jag idag. Nästan. älskar dig julius. Men du står for allt jag hatar. Kvinnoförakt. Smalhetsbeundran. Exotisering. Kapitalism. Backslick. Fittslick. Andras fittor. Varför vill du veta mitt namn? Det finns en fet befrielse i att vara för tjock för att få mans uppskattning. En ursäkt att inte bli smal? älskar john. Min bh spänner runt mitt fett. Ok pga vatten. Aja. Aja. Aja. Aja. Aja. Aja. Om fyra timmar och en kvart ska ja sova. Vakna. Fixa. Promenera. Sjunga. Lyssna. Prata. Lyssna. Köpa nötter eller bars. Promenera. I fyra timmar. Borde vi inte gå efter lunch? Jag är besatt av socker. Det är inte ok alltså.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort