sa dalig

Alskar en inte nar bloggare sager en sak och sa blir det inte sa?

varfor ens lova nagot?

Tiden gar sa fort har attjag inte har en aning om nar jag skrev sist,
men jag ar sa inspirerad.
varje dag far jag hjalpa andra manniskor.
jag har sovit I en babissang I en vecka,
sovit med bedbugs I tva veckor.
blivit kar
snubblat framfor honom
(SA KLYSHIGT att jag orkar inte ens)
jag skriver I en dagbok nastan varje dag,
har inget internet.
det ar befriande men lite irriterande for vill skriva har
jag har sa mycket att saga.
jag forsoker att lova ETT inlagg per vecka.
detta ar bara for en tid, sen ar bloggen som vanligt
VARMASTE KRAMAR

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort