jag 22

Det ar helt otroligt hur mycket jag lyckats med under mitt 22e ar.
-blev socionom
-kom over en atstorning
-blev tranad
-flyttade till LA for en tid
-kom over min forsta karlek
-blev foralskad (omojlig karlek men spelar ingen roll, sa glar anda!)
-borjade trana 6 ganger I veckan (30min minst)

Detta aret ska jag
-bli en boxare
-skaffa egen lagenhet
-kopa en bil
-skaffa ett bra job
-bjuda over folk pa middag en gang per vecka
-springa 5km en gang per vecka
-yoga en gang per vecka
-BLI EN SOLDAT (en snall soldat som bjuder grannen pa kaffe, skriver gulliga lappar till ensamma manniskor och hjalper foraldralosa barn)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort