u know u wanna

Ok, eftersom ni tjatat så mkt så får ni d ni vill, Min sommarlista! 1. Hur ser dina planer ut för sommaren? Rädda världen (LAs hemlösa) hela juni typ (plus gå ner femti kilo) Festa Me friends, skriva o träffa trettitusen män i juli Skaffa jobb o lägenhet i augusti 2. Vad gjorde du på midsommar? Glömde bort att den va 3. Min bästa sommarfrukost? Granola med mandelmjölk o färska bär. 4.Bästa sommarlåten? Teenage chrime - adrian lux 5.Vad passar bäst på grillen? Halloumi 6.Vad dricker jag helst i sommar? Rom o cola/ lyxigt vatten 7. Vad ska jag läsa i sommar? In i labyrinten- sigge eklund. Millennium osv bibeln. Läser tokmkt. Läst tre böcker tre noveller denna veckan minst 9. Bästa parken? Parker e fett tråkiga. Men slottsskogen har nostalgi till tusen 10. Bästa badstället? Playa bonita i santo domingo. Nä så hette den inte har glömt..??. Aja i sverige ..H-bryggan e drottning.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort