motivationen vänder

Ja, jag är för snygg för o plåga mig.
Men jag kommer bli sådär perfekt att ingen kan gnorera mig. O d e ju kul o känna på hur det är också, visst? Japp

Just nu vaktar jag barn. Klassisk smartphonemorsa lär jag bli. Inte ok.
Men hur ta sig från ett beroende som 89% har?
Förhoppningsvis e mina barn så amazing att jag klarar d.
(Mkt o leva upp till)

Om jag ens får barn. Jag alltid haft känslan att jag kanske inte kommer kunna få barn.
(Är 21% synsk)
Och jag har nyligen fått ett medicinskt uppvaknande.
Nyligen eftersom jag aldrig gått till gyn.
Jag har haft en mkt oregelbunden mens, alltid.
Och det är ju helt ok eller?
Tills jag insåg att det bara är varannan månad.
Och att det är onormalt.
och att det halverar mina chanser.

Drömmen: två eller tre barn. Om fem år.
Träffar mannen om en månad.
Vi flyttar ihop efter ett år.
Förlovar oss efter två.
Gifter oss efter tre.
Och han är helt perfekt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort