dag fyra

Idag kände jag mig sådär svag som man blir när man äter för lite. Men jag gick och tränade ändå. Armar rygg axlar o cross o lite spring Har en teori om att ifall jag vänjer kroppen med lite kalorier så hämmas fettförbränningen. Vill inte det men kommer bara ligga under rekommenderat intag i två veckor ju. Har hög fettförbränning så den ganske glider ner till låg, men kommer förhoppningsvis återhämta sig rätt snabbt. Får lägga in en msk kokosolja per dag nästa vecka då jag ökar med hundra kalorier för o hjälpa kroppen att fatta att det är deff som gäller nu / svårighetsupplevelse tre av fem idag

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort