tbt - halva resan

"Nu har jag varit här halva tiden. Jag längtar hem. Men jag trivs här. Idag fick jag en inblick i hur det är att vara en vanlig svenne här. Som festar dricker skapar ytliga relationer skrattar och har ett gott men tomt liv. O körde oss dit och tillbaka. Sangria, kokosbollar (självklart skulle några av dem säga n-ordet. Och att det bara är "politiskt korrekt" att säga chokladbollar. Idioter... Folk som vill bli omtyckta försöker få lätta skratt genom att skratta åt människogrupper med mindre makt. Usch.), knäckebröd, ägg, godis osv. En rasse-italienare sa: nice mix of flavors. Om sig själv. Och han sa: you got nice eyes, I like that. Jag checkade ut mentalt där och då. Men till O sa jag att festen va såå trevlig. Det är så normalt att jag knappt fattar eller uppfattar vad som händer runt mig och i mig. Blä for rasistäckel"

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort