overraskning

Om tva dagar fyller min alskade papi typ 43. Men spelar ingen roll han sager anda 28. Livet gor mig tacksam over att jag far vara med I mina foraldrars liv. Jag har missat myvket men ju langre tiden gar desto storre procent av deras liv har jag varit med pa. Relationer ska vardas. Idag ska jag pa paskmiddag. Lite sent ja. En vecka sadar. Vad ska jag ta med? Vad ar pask? Paskgodiset ar ju sedan lange ute ur affarerna... funderar pa en pase nlandade notter. Yes no maybe? Ps. Idag gymmade han brevud mig....... jag hade plattat har o va sa het. Han ett gratt line o gjorde djuuuupa dips och olika styrkelyft sa hot cant handle...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort