det enda som vetenskapen kunnat bevisa ger lycka är att drömma.

Skapa ditt liv Nej, låt Gud leda valen i ditt liv. Då blir du hel. Jag vet inte vad Gud vill. Jag kan.gissa. Jag vet knappt vad jag själv vill. Men jag tror att detta skulle kunna ge mig en känsla av att någon skrapat bort lite, lite av min meningslöshet; Springa eller sitta några minuter i skogen Dansa salsa och bachata med vackra män Äta mycket lax, nötter, avokado och nektariner Och morotskaka vid varje månadsslut. Mysa med en snäll och söt man varje lördagsnatt. Vin, sojalatte och vattenpipa. Att jobba 60-80%, träna minst 6dagar/ vecka Förfest hos mig varje fredagskväll. Boxning Dans Massage, lasik, ögonbrynsförlägning. Shellack Söndagsmiddag med familjen Spara 10tusen per månad till ett eget just En gullig bil En ljus trea i haga, vasa, linne eller annedal. En silvrig cykel Leva fri Såhär ser mitt liv ut inom ett år. Amen

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort