münchen

Nu sitter jag här. Precis nu. Mellanlandning pa flygplatsen. Väntat i manga timmar, men om 30 min är det boarding.
För en stund sen frös mitt hjärta till is.
Speakern utropade: "Hassan XXX, return to security immediately".

Var säker pa att dödens stund var inne.
Nu är det bomber pa gang.

FEL FEL FEL o tänka sa!

Men hur är det nu, borde flygplatsutropare tanka pa att folk kan fa hjartattack nar de uttrycker att en med muslimskklingande namn ar pa rymmen fran flygplatsens säkerhetsvakter?
Nej, lat rasisterna fa hjärtatack säger jag.

Rätt at mig.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort