kan inte minnas vem jag var igår

jag har blvit lämnad många gånger.
det är lite "the story of my life"
samtidigt som jag är van vid det, och därför lärt mig att inte bli arg eller bitter,
så blir jag så otroligt sårad, just när någon sviker mig.
genom att inte dyka upp.
genom att ta tillbaka en gåva
genom att ångra sig
så nu ligger jag i min läng.
lyssnar på thåström
noblesse i magen
o hjärtat simmar i någon frätande vätska.
igen.
men gråter i alla fall inte
inte än.
min stora tröst är att jag vet att jag överlever.
jag överlever vadsomhelst

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort