jag har ett visst mönster

 jag äter sjukt bra när jag tränar
men under vilodagar så vill ja äta massa socker,
whats that all about?
 
behöver kroppen mer kolhydrater när den ska vila?
känns rent logiskt inte som det
men just min kropp verkar fungera så
kan också ha o göra med att jag inte gjort annat än legat i sängen hela dagen
finns inte så mkt annat o tänka på.
hmmm
tur att ja kommer ja upptagen 24/7 fom 28 januari
 
hoppas verkligen jag kommer hinna skriva dock dock dock
men vet dessutom inte ifall ja kmr ha tillgång till dator
:C
ska försöka
har hört ryktervägen att d kan finnas wifi
(så har ja ingen dator)
men jag har ju en dålig smartphone iaf
 
vem vet kanske har en supersnäll roomate som har med sig två datorer?
hade ju dött av lycka ungefär
 
måste också stjäla till mig en kamera
åh dessa bloggproblem
hehe tur att en inte har 9 miljoner läsare¨.. fast då skulle ja ju ha råd med en dator

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort