jag behöver inte lyssna mer

jag har hört allt jag behöver höra
det finns ingen som kan... utmana mig
jag kan prata om allt som finns och låta smart och eftertänksam
men okej självklart kan alla fila ännu mer på sina styrkor
(för o ha ngt o göra)
i guess att jag inte har hundra koll på politiken i los angeles
vilka politiker har mest inflytande?
vilka aktörer är viktigast för det sociala arbetet?
var gör just nu och vad är planen de närmsta åren?
 
och i sverige....
nej alla styrkor e tokfilade redan.
men när ja kmr tillbaka lär jag behöva uppdateras..
precis innan valet också.
bra för detta är fett tråkigt nu asså

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort