it takes a fool to remain sane unfortunately Im both a fool and insain

ok nu börjar ja få panik
hjärtattack varje gång nån skriver till mig på facebookchatten
blir helt disorienterad om något i min lägenhet inte står där det brukar.
lasaruslasaruslasarus. så säger mitt hjärta
jag tänker på honom kanske tre små gånger om dagen,
men mitt hjärta viskar hans namn hela natten och slutar inte viska
 
kunde inte sova igår
och nu har mina känslor börjat skrika så jag inte kan ignorera dem med min viljestyrka längre
jag kommer snart flytta från sverige
bort från denna staden där han bor
snart kommer jag aldrig kunna stöta på honom av misstag
trots att jag flera gånger tänkt; nu är jag redo nu skulle jag kunna ärligt ge min välvilja
och säga hej hur mår du (hejjobratacksjälv) oh, det är bra. jag tycker om dig L, du är bra glöm inte det hejdå! (hejdå)
 
min sista koppling till honom kommer slitas loss snart
vi kommer inte ens vara på samma kontinent
undrar om jag ändå kommer drömma om att han en dag ska stå där med sin sårade blick

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort