har sigges barn autism?

musikaliskt kaos
ordnat
irriterande marackas/ägg
trumman slår
och så kommer spotify in i bilden och förstör allt.
alltså mina tio timmar tar aldrig slut?
de måste ha slutat med det.
detta är nog den tråkigaste texten jag någonsin skrivit
förlåt
testade något nytt
 
 
damien jurado har ändå något
jag vill radera hans låtar, men något hindrar mig
samma sak som ena sekunder är en stötesten för min blir en hörnsten nästa,
(som en säger)
det som värmer hjärtat är när barn fattar grejen.
barn som är elva är är smartare, öppnare och mer beundransvärda än alla oss andra
har sigges barn autism?
jag tror det
ska googla
(så kommer min egen blogg upp)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort