dagen före

hej min ÄLSKADE blogg
 
idag ska jag somna senast 21:15
för jag ska gå upp 04:15
för jag ska flyga, sen vänta toklänge, sen flyga, sen vänta lite o sen flyga en sista gång.
mina öron kommer hata mig
färdkost: 2 kycklingklubbor, 2 påsar med mandlar
HUR GRYM E JA INTE?
Kommer nog unna mig en flygplatslunch också. 
hoppas så innerligt att jag inte blir avvisad att komma in i USA
hade varit väldens mardröm
nu fick ja lite feber, lite resfeber
tror jag fått frågan cirka tio gånger;
- har du resfeber?
så himla konstig sägning. känner folk sig lite "käcka" när de säer så?
känns som det.
be att jag somnar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort