bulimi min gamle vän

ok så helt plötsligt börjar ja hetsäta igen!!!!!!!
igår: massa socker choklad fett mjöl
idag: samma sak
minns inte ens när ja senast gjorde detta!!
 
så nu måste ja banne mig analysera mig själv innan ja förstör allt
 
det första ja tänkte på igår när ja undrade varför va:
pappa
 
 
min pappa hade skrivit; te quiero min stora princesa.
o det gjorde mig så himla ledsen
kan inte ta in det
kan knappt andas
varför blir ja ledsen när min pappa ger mig kärlek?
antagligen samma anledning som varför man när man va liten började gråta när mamma såg att man va ledsen o frågade hur är det? och kramade en.
för d e en fördröjd känsla.
ja kan inte visa att ja är ledsen ang pappa förrän han visar att han älskar mig.
för ja är rädd att förlora honom
 
så kanske började min bulimi hälsa på för att jag togs tillbaka till de känslorna.
 
 
 
 
samtidigt; jag har aldrig mått såhär bra
varit på så bra plats i livet
om en månad kommer ja va på exakt den plats ja helst vill vara
 
är jag inte, i mina egna ögon, värd att va lycklig?
 
 
 
 
jag börjar också (började) va vääääldigt nära min normalvikt innan min sjukdom
(två kilo ifrån)
och det är fett skrämmande faktiskt
 
för mina små extra kilon är mitt skydd
mot kärleken
visst ja vet att nån kan bli kär i mig trots att ja väger fem kilo mer än kroppen vill
men chansen minskar eftersom jag själv då rent psykiskt utstrålar KOM INTE HIT JAG ÄR INTE REDO
 
 
så vad ska jag göra nu?
Äta 1900 kalorier per dag i en hel vecka, för o ha stabil vikt
som minst promenera 30 min per dag, för o må psykiskt bra
 
frukost: 400 -knäckebröd, protein, sallad
mellis 200 - frukt
lunch 500 - protein sallad
mellis 200 - protein
middag 500 - protein sallad
kvällsmål 100 - frukt
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort