mål 2015 (mha highfatfitness-martina<3)

Mål är bättre än löften att fråga sig själv var man vill vara, och vem man vill vara om ett år. Dela upp målen i kategorier! Sätt upp mål i olika kategorier så att det blir överskådligt. SKRIV ned målen, det är jätteviktigt. Skriv dem i positiv, personlig, presens: “Jag har… ” “Jag gör…” “Jag är…” det gör världens skillnad! Ett år. - Ekonomi. Jag har sparat 50.000. - Personlig utveckling. Jag har gått en boxningsmatch. Jag har gått till en psykolog tillräckligt. - Kropp & hälsa. Jag har gått ner 10 kg fett. Jag tränar 5-6ggr i veckan - Vänner & familj. Jag har en nära vän. Jag har en bra relation me jesi - Hem & bostad. Jag har ett inbjudande hem. Jag bjuder hem en gång i månaden. -karriär. Jag jobbar halvtid och ska börja läsa till psykoterapeut. 6 mån -25000 - boxas 2-3ggr per vecka. går till psyko minst 2ggr per mån. - gått ner 5 kg. Tränar 5ggr i veckan. - jag har närmat mig Olivia o Michaela. Träffar jessitvå gång per mån. -har gardiner soffa tavlor. Bjuder in varannan månad. - vet exakt hur ja ska bli terapeut 3 mån -12500 -boxas 2ggr/vecka. gå till psyko minst 2ggr/vecka -gått ner 3 kg -närmat mig olivia o michaela. träffar jessi en gång/mån -har gardiner tavlor. bjuder in varannan mån -kolla upp olika sätt o bli terapeut jan -5000 -boxas 2ggr/vecka. börja på psykolog. träffa minst en gång. välja en av dem. -gå ner 1kg, köpa våg&måttband -bjuda ut michaela. ta hit jessi -fixa gardiner- bjuda in olivia -kolla terapeut gbg -kashmirtröja+springskor) (om över=sola) feb -5000 -boxas 2ggr/vecka -gå ner 1kg. gå med i gym om nödvändigt -bjuda ut olivia. ta hit jessi -fixa tavlor, bjuda in michaela -kolla terapeut småstad+lista privata -ullkappa (om över=ansiktsbeh) mars -5000 -boxas 2ggr/vecka. få boxarvän -gå ner 1kg. springa ute varannan vecka. yoga varannan -bjuda in olivia, aili, michaela, onna, nev, (bjuda ut jessi) - köp skön soffa -kolla terapeut småstad+sthlm -stor skinnväska (om över=massage) april -5000 -gå dit 3ggr/vecka. -gå ner 1kg. springa ute varje vecka -bjuda in olivia. jessi -köp matta -kolla praktikplats+berätta om planer för margaretha -sidentunika (om över=ögonlaser) maj -5000 -3/vecka kanske byta klubb -gå ner 1kg. springa ute varje vecka. yoga varje vecka -bjuda in michaela. jessi. bjuda ut daniel o malin -köp kaffemaskin o kuddar -kolla 2st terapeut -köp superfinbikini (om över=ansiktsbeh) juni -5000 -3/vecka gör ngt me boxarvän -gå ner 1 kg. springa vv. yoga vv. dans vv. -bjud in michaela&olivia. jessi -köp lampor -kolla 2st terapeut+fixa praktik -köp typ jimmy choos (om över=fettbränn) juli -5000 3/vecka ipocvän -gå ner 1kg. spring. yoga. dans. -michaela&jessi&olivia -köp dekorationer -jämför terapeut fixa ansökan -nipplecover bra (om över=frisör) aug -5000 3vecka. boxarvän -1kg. spring.yoga.dans -mihca,jesi,oliv,aili -köp the&gör hälsosamma kakor -fixa praktik+köp litteratur -perfekta byxor (om över=ett glas vin per fredag ute) sep -5000 3vecka. ipocvän -1kg sr.y.d -mi,ol,nat,ail,jes -köp sprit o dricka -litteratur -jumpsuit/set (om över=teater) okt -5000 -3v, boxvän -1kg. s.y.d. -mich, oliv, nat, ail, jes -köp förråd m nötter&torkad frukt -litt -skinnskor (om över=ansiktsbeh) nov -5000 -3v, ipocvän -1kg y.y.d -mich.oliv.nat.ail.jes -köp städgrejer+lakan -litt -perfekta tshirts (om över=frisör) dec -köp julklappar -3v, boxvän match -stanna i vikt. y.y.d. -vänner o jessi 2 ggr -juldekorera -litt -(om över=london)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort