obalans

jag är i extrem obalans just nu. det är inte så att jag tar droger. eller dricker min bakfull lagom till jobbet dag ut och dag in. men jag ignorerar mitt andliga liv. jag lever bara fysiskt och lite grann själsligt. men inte ens själen är helt närvarande. jag vet inte vart de tar vägen. det enda jag vet är att jag går genom arbetsdagen som en leende zombi. och sen åker jag hem och är så ologiskt trött. jag orkar inte träna. jag orkar inte söka (nytt) jobb. jag orkar inte träffa killar. eller vänner. och jag bara lyssnar på sorgliga låtar innan jag somnar. rip cillas ande

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort