me and all by boyfriends

jag har verkligen ingen koll på hur många jag har just nu. sjukt med tanke på att jag för någon vecka sen hade noll. men idag har tre av dem varit närvarande för mig 1. Chris. (Frånvarande) Sjukligt snygg. Skrattgropar. Muskler. Översocial. Grymt självförtroende. Han sa till mig att meddela när vi kunde träffas. Så jag smsade vilken dag som jag kan. För 20 timmar sen. Inget svar............ 2. Rob. Gammal bekant sen några år. Gullig. Äkta blatte<3 Tatueringar, adidas, blicken. dansare. bjöd ut mig o ja gav mitt nummer. 3. johan (HATAR d namnet) en som skriver o skriver o ringer o ringer. tyckte han va gullig i ca en sek. ett typiskt ex. 4. minns inte ens va han heter. en ful vit smal svenne som drar tråkigaste one liners du någonsin hört. smakprov: han- va gör du? jag- just lagat mat - vad -kyckling me ris -blev det något över?;)))) e u w. han vet mkt väl att ja inte kmr bjuda över honom så vf ens låtsas? usch han borde inte ens finnas på denna listan.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort