känn dig speciell c

kan jag få spy nu? jag måste kan jag få spruta diarre nu? Jag kvkävs av denna ångest. FÖRLÅT. killen som jag pratade om som inte hörde av sig, han hörde nu av sig och sa att han kunde varpå jag svarar att jag inte kan. och nu är han tyst. jag blir galen. galen galen galen yoko uno numero dos..... seriöst kanske räcker o spy ut lite ord. det är så överväldigande för mig hur mycket en annan människa kan påverka mig så starkt det har inte hänt på länge länge länge länge håller jag på att bil kär? innan han höll mig såhär kort var jag exat´kt 0% kär och nu? eller är det bara dåligt samvete skamkänslor? kanske det är nog så att det är denna starka grundkänsla i mig som väcks och som väcker andra, för mig dolda känslor som skapar en överreaktion när har jag känt såhär innan? som att jag försöker göra något bra, men den andra blir arg på mig. och jag känner mig som att jag är naiv för jag borde förstår. barnslig. minns inte det ringer inte en enda klocka av igenkänningsvibrationer det enda som vibrerar är mina inälvor och jag tror inte att de någonsin vill sluta darra.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort