jag vet allt

du är rädd för att du märker att jag tycker om dig att ragga är en guldvågslek först måste både du och jag lägga en förförisk fjäder på vår respektive sida steg två är att snabbt som en gasell lägga på en tyckestyngd på vi gör det samtidigt men det skiljde sig ett förbannat gram i storlek. så min vågskål åkte i marken. och lämnade endast ett ekande ljud bakom sig. ljudet som alltid övergår i två par skor på andra sidan som avlägsnar sig guldskålsljudet ekar i hjärtat och jag vill spy upp allt jag har tills jag aldrig kan känna igen

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort