en profetia

jag var på en festival (hence inga blogginlägg) och fick där en profetia. och sen några till. jag minns inte exakt hur de var men ungefär såhär: 1. jag tror att Gud vill att du ska få vara fri. Han vill att du ska få vara dig själv och verkligen vara helt fri. 2. Jag såg dig dansa på en strand. Jag tror att Gud vill uppmuntra dig till att vara kreativ 3. Jag såg dig i en hinderbana i luften. Du kämpade i en repstege. Men när du var nästan framme vid målet, så bara släppte du taget. Du har gått den vägen många gånger, du är så taggad i början men du släpper alltid taget. Släpp inte taget mer. Gud är med dig. Det har inte varit förgäves. För varje gång blir du starkare. 4. Jag såg en bild av att Gud var i en juvelaffär. Han letade efter en juvel men ingen av dem var det han sökte efter. Sen kom du in i butiken. Och då var det dig han letat efter. Jag tror att Gud vill att du ska reflektera hans ljus som en ädelsten.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort