nu säger jag hej då till min första kärlek

det är dags nu
jag känner det i allt mitt chokladfyllda blod
det är nu jag ska lämna sorgen
jag tar avsked av kärleken
det är dags att låta den vara frånvarande
jag säger hej då till den beundrade blicken jag under sköra år fick spegla mig i
det är nu jag släpper drömmen om att vara med dig för alltid
jag slutar sakna din kropp och din doft
längtan efter dig krossar jag nu en gång för alla
jag behöver inte dina ord
jag säger hej då till tonårsminnerna
och tanken på att just vi var övernaturligt speciella tillsammans
jag släpper tanken på att vi kan överleva vad som helst
vi kunde inte det
det fanns inget magiskt med just oss
trots att jag verkligen verkligen trodde det
trots att jag tillslut litade på dig
jag släpper smärtan av att du inte orkade hålla fast mig när jag ville gå
jag släpper all ånger
jag säger hej då till sorgen
hej då min första kärlek
hej då ren kärlek
hej då lilla cilla
hej då min julius
du kommer aldrig vara min igen
och lilla cilla finns inte mer
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort