kallt

nu är d höst igen
o ja skulle ju bli sådär fett stark
ja knr att d e påväg nu
ja gör mina val som ja själv bestämt
men nu blire 2.0 asså
ja skiter i omståndigheter
jag är i min lilla värld
i mig o en cm utanför mig e d min värld
spelar ingen roll va d e för musik ja hör, bilder ja ser
ja ska bli opåverkbar
VEM är opåvägbar
ingen
utom psykopater
men ja ska bli
den första starka människan
stark 2.0
om ja blir sårad - haha. inte som att d e ngt nytt direkt?
d sköna e att ja vet att inget kan förstöra mig
o ja e inte svag längre
ja måste ba bevisa 2.0 nu
ska visa d för mig sjlv
visa d ja redan vet
ja kan vadsomhelst(:

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort