inre mognad

äcklig rubrik.
förlåt.


men jag upplevde ett mirakel idag.
jag fick en tanke; tänk om ja skulle se j nu, hand i hand med en flicka som han är lycklig med
och jag visste vad jag skulle känna.
jag skulle bli genuint glad
tacksam över att han har fått det bra
nästan vilja lära känna det nya fina paret.


alltså. detta är ett mirakel från Gud

innan hade jag bara haft så mycket hat och tyckt synd om mig själv
förstår inte hur detta har ändrats
visst om jag har en dålig dag så skulle det säkert såra mig
men någonstans finns en osjälviskhet som växt fram
som gör att jag kan glädjas av en glädje som inte är min
och som är så långt ifrån allt jag någonsin hade hoppats på en gång i tiden
något som en gång i tiden hade fått mig att skära upp mina armar
dricka mig redlös
spy förti gånger
svimma i en sjö och aldrig andas mer

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort