kniven i hjärtat

de en FET kvin i mitt hjärta. en box i min mage. d e bomull i hela munnen o ja tuggar o tuggar men inget går ner. jag dör nu. livet rinner ut. d rinner o rinner o d tar aldrig slut. varför. varförvarför. jag vet att jag gjorde rätt. så varför gör det så overkligt ont fortfarande. varför. försöker va så himla snäll. han va delusional o d e ja som får betala. han vaen zombie o d e ja som tar smällen. önskar ja knde ge blod så att någon kunde sticka en nål i mig suga själen ur mig va ska ja göra d går inte mer jag drunknar jag har ingen mark jag har inte ens en hylla att lägga min hatt på jag har inte ens en hatt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort