vem är jag

jag vet det. men det är svårt att förklara.
enord:
förståndig
lättsam
inkännande
 
jag står i ett skede där jag byter en viktig del i mitt beteende. jag har länge varit otroligt plikttrogen och lojal. både på ett bra sätt som gjort mig pålitlig och självsäker eftersom det varit något jag värderat högt hos mig själv. men också något som tyngt ner mitt hjärta otroligt mycket. en känsla av bundenhet och tvång även om jag själv haft del i att sätta upp stränga regler för  mig själv. Men nu letar jag efter något annat. en förmåga att leva fritt och kunna ge av mig själv vid färre tillfällen men alltid alltid av fri vilja och utan att vara beroende av att få någonting tillbaka. så vilket ord sammanfattar detta?
 
självrespekt

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort