vill ha 1686 kronor. vill ha en av varje valör

 
januari 2013
ont i håret.
blir irriterad om folk kliar på mig.
gillar o va ensam.
uttröttad av umgänge.
folk säger; du e så annorlunda
på jobbet; du har inga ansiktsuttryck
på högstadiet; du borde skratta lite oftare.
morbror kanske har.
svårt o sova med klocka som tickar, maskineri i väggen eller element som låter.
gömmer sakerna.
jobbgt med kallprat gör d bara för o bli accepterad.
vill ej lära känna nya.
förvirrad i nya situationer.
jobbigt med förändrade planer.
mkt litet behov av andra.
knr mig missförstådd.
saker jag tycker är självklara struntar jag i att utveckla.
känns som jag saknar en viss förmåga.
gör saker jag inte vill bara för att det är normalt.
(festa, fika)
allt känns jobbgt med tvingar mig.
äcklad av människor.
vågar inte tänka ibland.
spelar spindelharpan förti timmar om dan, samtidigt som jag ser tvserier.
när ja va liten berättade min mamma att jag hade ett "hårt hjärta"
låtsades gråta en gång i skolan när de andra gjorde det.
jag gillar strukturer; äta samma dag ut dag in, träna samma år ut år in.
äckligt att fila naglarna och bita i tyg.
det gör ont att dricka läsk.
är enormt självcentrerad.
noll skuld, totalt logisk.
jag har svårt med abstrakta sägningar.
hatar grupparbeten. "det märks" sa gymnasieläraren. "du får jobba på det"
jag har en egen dygnsrytm.
känner mig alltid annorlunda, och har aldrig helt passat in.
försöker ibland ignorera eller skapa nya regler.
förstår personer som blivit diagnostiserade med asperger eller autism direkt, knr igen mig.
blir så uttråkad av att bara göra en enda sak.
HAR JAG ASPERGER????
 
 
 
 
(nej det har du inte du är bara lite deprimerad o du är den du är bara alla har konstiga saker för sig)
GOD JUL

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort