smått o gott från året som gått - tredje kvartalet 2013

juni 2013
bachelor n social work
started salsa n bachata, own apartment
organic food, new people
singing in church again, ran a 10k without walking
became a masterchef, threw my own birthday
england n passed, jobs, selfwork
new fitness set of mind, sick and alone and okey
I CAN DO ANYTHING
 
juli 2013
- man e kära i tusentals år sen helt plötslgt måste det kallna eftersom man vill va vänner. o d ta såpass lång tid.
- jag har faktiskt inga känslor kvar
 
augusti 2013
bor i samma stad som mtt jobbgaste ex, ser hans vän o en man förföljer mig :C och varför har jag alltid på ont ihalsen? Hur mkt ska en behöva tåla o ta o svälja innan livet skonar ens hald?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort