smått o gott från året som gått - sista kvartalet 2012

oktober 2012
- vill dö.
- varför?
- b´cause Im freakin blind.
 
 
november 2012
- när du vill hetsäta en hel E512-tårta, gå på restaurang istället!
-ok men en fråga bara, vad e club soda?
- vet inte. d ända jag vet är att jag hatar män. dom dödar oss.'
 
 
 
- varför måste de här människorna alltid stinka gammal svett?
- så fett störande. tycker det e rude när nån som stinker väljer att sätta sig brevid mig.
 
 
"e rädd för Gud"
 
 
"så jäkla trött på att ingen bryr sig eller hör av sig o alla har såklart sina dåliga ursäkter"
 
 
"nataschja hjälpte mig älska tjockisen i mig"
 
 
december 2012
 
 
- e du trött idag?
- nej tkr ba d e jobbgt att vi helatiden ska äta o äta o äta.
 
 
så besvken på min släkt;
"pojkar behöver sim pappa mer än sin mamma"
varför ska jag ens bry mig om dem? de är misogyna översittare o bryr sig inte om mig.
 
 
 
 
PS TUR ATT EN UTVECKLAS HÄR  LIVET!
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort