kartellen

jag gav upp idag.
 
jag vill skriva:
 
hej
 
men vad tjänar det till?
 
jag undrar hur du mår men va ska jag göra åt det
 
vill sova brevid dg i tre år i värmen och aldrig göra något annat
 
vill gråta två tårar som du torkar bort
 
vill att du ska pussa min panna min näsa min mun. min ena tinning.
sen ska vi bara sova.
sova bort all saknad
sova bort alla sår
sova bort alla ensama kvällar
sova bort alla sorgsna ord vi sagt
sova och glömma att döden ens finns
vila brevid varandra och se varandras ögon
le mot varandra och veta det ingen annan fattar
att det alltid vart vi och alltid kommer vara vi
glömma att det ens finns en värld utanför
sova tills alla vi känt är döda men vi bara sover
vi vilar och är så lugna och det enda som finns är våran kärlek
vi skämtar o driver med varandra och rullar från sida till sida
vi flätar in våra fingrar och flätar ut dem igen
vi agvudar varandras vackra armar och mjuka hud
vi andas in varandras lukt och vi är hemma igen
och alla de vi haft för och ersätta varandra spelar ingen roll
 
men det kommer ju aldrig bli så
förutom alla de jag haft för och ersätta dig spelar ingen roll
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort