fett me ångest

fett me ångest

1: Hej e allt okej? Har d hänt ngt speciellt på sista tden? Ok ha d bra!

2, Tänkte på dig idag när de pratade om sorgbearbetning. Man pendlar mellan att undvika o att bearbeta sorgen. Jag pendlar helatiden fortfarande. Det är naturligt att vara deprimerad. Den yttre världen blir tom för energin från personen man förlorat har försvunnit. I den inre världen lever man och säger adjö till den man har förlorat.

så ja köpte lite naturgodis och glass. och åt lite för mycket apelsin och knäckebröd. på autopilot. för mitt försvar e så svagt att en liten replik och den smälter bort och där står jag utan hud.

vill säga så mycket till dig.

men jag vet att det inte kommer göra någon skillnad.

du kommer nog alltid vara kall mot mig. under hel vårt förhållande va jag ledsen för att du förstört mig. men i slutändan var det jag som gav upp först... i alla fall verbalt. tror du kanske aldrg kommer kunna ge mig någon ärlig kärlek. hoppas för din skull att du kommer kunna ge det till någon annan. men tror inte du kan. kanske efter många år av ensamhet och sen många år av kärlek från någon annan.

liljor finns inte kvar och landet blev begravt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort