d inte ens skoj du får råknas

känns som ja kommer dö inatt.
vf skriver ja ens så?
har tappat bort min nyckel
eller så tog killen som va här går den
men d gjorde han väl inte?
hade vart bara så wierd
men hittar den ingenstans :S
typiskt mig att tappa bort min nyckel o sen nån kille tar min extranyckel
gick liksom till skolan utan o låsa?
jajajaja (ej santoskratt)
vsg polisen
ps. ja ska välja att på ett hlvår inte kolla hans facebook en enda gång.
alltså välja att han nte är levande längre i min yttre värld
först då kanske jag helt och hållet kan sörja färdigt honom i min inre värld.
peace!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort