att våga gå vidare

e ej redo för;
kille, förhållande, intimitet, känslomässighet med en partner.
behöver bara be, be, be.
Bli mig.
Vara mig.
Våga älska vänner, främlingar, familj, hemlösa.
Våga skriva detta är jag, där är Gud, leva i tro. Ledas. Helas.
Glömma smärtan.
Våga tro på äktheten och stabiliteten i Gud och vara beredd att älska någon trots personens brist i allt jag tycker är viktigt.
Kanske hittar jag honom, kanske inte men måste sluta hoppas och börja leva själv.
Låta Gud få skriva min historia nu är jag i Göteborg ett år till vad vill jag gör?
Fasta, be, promenera, dansa, älska, leka, skratta.
Säga HEJDÅ till allt gammalt och säga HEJ till allt vackert och trasigt och våga möta de jag möter.
se deras ögon, se deras själ, se deras allvar, se de andra.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort