att hata män

Varför jag hatar män del ett
 
- när jag var helt trasigt ledsen så tutade de på mig från en bil.
- när jag är arg så säger de; le lite du blir vackrare då.
- när jag är vanlig och ska handla i en kiosk så observerar de mig.
- när jag inte vill att de ska ta på mig så lyssnar de inte utan tycker jag leker fin o att de har rätt o ta på mig.
- har blivit tafsad på
- d har sextjatats. (+1000000000000)
- de tar inte mina ord på allvar när jag säger att jag mår dåligt. (ok denna handlade väl bara om ett ex)
- de klarar inte av att trösta mig när jag gråter. (ok denna handlade väl också bara om ett ex)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort