att ha social fobi

klarar jag denna sista uppgift så går jag och köper lyxmat på waitrose sen.
snart min tur.
försöker se vad som säljs.
minns plötsligt att jag tänkt köpa en sån där starbucks-kopp så jag tar upp en och kollar.
jag stirrar kanske en sekund för länge på den, så mannen framför mig i kön frågar;
- Are you alright?

han frågar samma sak som så många före honom redan gjort.
men han ser ut att vara arg.
- Yes, svarar jag menande.
Menande att han får förklara varför jag inte skulle vara okej.
Men jag får ingen förklaring.
Han beställer en svart liten kaffe och jag flyr ut.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort