att bo i london

lite sjuka/sorgliga saker ja knappt kan förstå;
 
- Att nån sa "young lady" tll mig idag?
- Att nån våldtäktspussa mig på munnen men halvmissade mitt under de ljusa timmarna?
- att jag e fyra timmar sen till min dejt?
- att min mobil försöker autokorrekta när jag skriver dejt?
- att vi skulle ses i solen o nu e de helt svart?
- att ja dejtar en hipster?
- att ja dejtar?
- att ja e totalt orakad?
- att ja tänker på d?
- att ja ger ut mitt jobbnummer till främmande män?
- att han tror han kmr få ligga nu?
- att ja ska på "dejt"??????
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort