sjunde augusti

8- kokosgröt= 1,5msk kokosmjöl, 1dl kokosmjölk, 2 ägg + några körsbär. så pass gott!!?? (pga körsbären menmne)
1130- kycklingsoppa(!!!första gången ja gjorde en riktig soppa, eget recept allt eget!?) så lätt! småkoka 2kycklingklubbor, 1 hel paprika, 1/3 rödlök, 2/3 dl vitkål i 20min, låt stå på eftervärme i 20 min. ta ut grönsakerna, mixa, blanda i 2 msk kvarg, dra loss kycklingköttet o lägg i + att du har en fond eftersom du la i typ timjan, salt osv)
1330- 400kcal på crosstrainern, 500m på löpbandet (HATAR o springa har för mkt muskler nu o e för tung)
1430- bananpankaka (1ägg,1banan i kokosolja)

älskar liveeeeeeet e såå sveettig
 
1830- tomatsoppa med tyhp creme fraise kan ej stava
 
2130- omelett stekt i ekologiskt smör. lite trött påt. euuuw påt
 
o sen kom han o hälsade på............. ska ja sluta? njä ska nog ta va ja vill ha o dra. förlåt :C om han inte nöjer sig me de lilla, lilla, lilla jag har att ge. vem vet d kanske räcker. hoppet e d sista som lämnar människan. ja börjar nog tycka om honom. så läskigt men fint men ja vet inte asså. inte tyckt om nån ny på 6 år. och jag undrar om ja e så trasig nu att de enda jag drar till mig o attraheras av är någon som kan ta sönder mig så mkt d bara går?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort