åttonde augusti

det är den andra årsdagen tror jag. kysste någon annan vid tolvslaget såklart. livet E. sjukt asså
 
4- vaknar av att någon granne spelar sjuk musik. förstår det inte. har aldrig hört en granne göra det någonsin under dessa 6 månader. när ja sen vaknar känns det så omöjligt
7- kokosgröt me körsbär <333333333 o kanel o lite salt blev godare m salt
10- bananpankaka m kanel såpass GOTTTTTTTTT. blekte sen tänderna för o bli lite mer perfekt.
12- kycklingsoppa gjord på blomkål o rödlök
15- bananpankaka
18- kycklingsoppa på blomkål o rödlök
 
jag smörjde in min hårbotten me nån hårolja igårnatt. m kmr hit sen mysigt o ha helt fettigt hår aja hen märker väl ingen skillnad.
idag ska jaaaag efter träningen:
 
- duscha
- tona håret
- balsammetodentvätta
- raka allt överallt
- aspirinmask
- fuktBOMBA all hud
- testa klänning
- manikyr
- pedikyr
 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort