Utkast: Sep. 06, 2012

1. Vad heter du?
NN :(

2. Vad kallas du för?
"you are gorgeous" igår :) (av en man.. endast då d räknas ps)

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
love

4. Vad gör du just nu?
hänger i sängen <3 lyssnar på molly rustas chillmodeon spotifylista


5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Se en fängslande teaterpjäs med en lång bredaxlad man som luktar gott.

6. Vad har du på dig?
grå mjukis och ett linne m röda läppstift

7. Vad har du gjort idag?
Jobbar, tränat, köpt livsmedel, lagat mat, diskat.

8. Vad var det roligaste med din dag?
att ja kom på en möjlig ide till cuppsats. skillnader mellan hur london o gbg pratar om etnicitet. ångrar mig. pappa sa att han inte kunde sluta tänka på mig så ringde han (7 på morgonen men blev fett glad jao)

9. Vad var det tråkigaste med din dag?

Att mamma ringde typ 630 av misstag så man hörde endast tråkiga bakgrundsljud

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
vaknar av mig själv. kollar genom mina bloggar instagram o twitter i mobilen. när ja precis är klar kommer en sjukligt snygg man in med en utsökt frukost. sen sitter vi där och han tar upp intressanta saker som jag blommar ut i. sen diskar han och hånglar upp mig när han kommer tillbaka. omg va långt detta blir. vi går runt och kollar på fina saker. sen går vi på galleriutställning och teater, sen har vi en picknick. vi skriver texter, går på koncert, har en sen rödvinsmiddag. sen går vi hem o sover. HAHA

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
klädgarderob från ikea som paret där ja bor köpte till mina kläder.

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
högerhänt. :(

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
mig själv?


14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
SOMAR. om ja e frikkin hot dvs

15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc?
julen. den e ju konstant mys!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
16. Beskriv den perfekta outfiten?
ÅH. ångest. en svart chanelväska börjar vi med. En vit chaneldräkt, ni vet viken ja menar?? chanel haute couture fall12. tanfärgade loubutins, japp röda under. röda naglar o läppar. JAGDÖÖR

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
svårt. neongrön/gult. om du inte har perfekt solbränna, kropp och kombinerar d me svart o axelbandslöst dvs. då e d hett.

18. På tal om mode, din favoritbutik?
budget: Topshop<3 älskar allt där. allt. annars. OSCAR DE LA RENTA

19. Favoritplagg som du har i garderoben? Får gärna illustrera med bild.
eh jaså men nej tack. d måste va nån klänning ja brukar känna mig snygg i. hm. nej d e en svart tröja från topshop m svartvitspets-detaljer formade som ett timglad. man blir 3 ggr sexigare me den.

20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
aldrig känt mig så het som en gång när ja hade svarta korta shorts och ett senapsgult linne me halterneck. o va smal nej omg. när ja hade mina stentvättade crocker och en svart munktröja med dragkedja o va fett smal. dööööör va het ja kände mig.
21. Favoritplagg på en man?
collegetröja

22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
mörkhåriga. e ej rasse

23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.
breda axlar

24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
när en okänd sjukt snygg man gav mig massa rosor. d va blombud från ett ex egentligen men..... inte i mitt huvud

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?
gett honom mig själv. genom mina texter. inte för att d uppskattades menmen

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort