hej gullis

har inte skrivit på riktigt på ett tag
det är för att jag är rädd för mina egna tankar

min pappa gillar inte min personlighet på mycket
inte min mamma heller
inte min syster heller
min bror däremot gör det. ska lätt bjuda över han till london
j älskar en bild av mig som han själv skapat. helt sjukt att ja nu fattar att d e så.
har tänkt på det i flera år. är fortfarande inte helt säker.... eller jo.
t är som j
a är som mig. o vi förstår varandra. men vi r nog båda för trötta för o älska. om vi orkade skulle vi va bäst.
natta verkar hata mig??
o är också som mig. bitter. som mig. älskar henne. men vi har svårt att öppna oss för varandra. why?
magda... ser kvaliteer i mig som hon gillar. i teorin. men det blir inte kärlek av det.
becka... verkar se upp till mig? tjejversionen av j? vet inte vf hon gillar mig men hon gör d?
tanja älskar jag. hon knr nog en promille ansvar för mig. gulligt men vi är för långt ifrån.
n.......... jahar ingen aning. vi e lika lost. hon vill bestämma. ja e för snäll men hatar när nån försöker bestämma.

verkar som o, a och b är mina vänner???

Kommentarer
HannaS

Snygg blogg sötis!

va gärna med och tävla om veckans blogg hos mig!
en blogg som har ca 500-800 besökare!!
http://hannaasalomonsson.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-15 @ 13:15:33
Hemsida/blogg: http://hannaasalomonsson.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort