kaffe med smördieten

hur tragisk får man bli?
inte mer tragisk än såhär:
jag vägde ca 57 kilo för exakt ett år sen.
gjorde slut med min pojkvän.
nu ett år senare väger jag 70 kilo.
aldrig vägt så mycket (så säger alla tjockisar)
ja va så himla fin.
det är dags att sluta vara tragisk.
det är dags att sluta sörja
det är dags att jag tar tag i min själv
det är dags att jag växer upp.
det gör man inte med dieter
det vet jag
men jag är fet nu.
jag kommer köra på detta tills jag väger 60 kilo.
Då kommer jag börja äta normalt igen.
kaffe med smör dieten är den bästa som finns.
jag hatar kaffe. jag gillar smör. smöret gör att inget fel händer med mitt östrogen, jag håller mig från hunger och sockersug.
kaffet gör att jag mår illa och slutar vara sugen på mat.
ja kommer också va lite the secret aktig.
tänka positiva tankar.
jag är smal.
jag kommer alltid vara smal.
det är lätt att vara smal


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort